Äntligen över!

Nu har jag skrivit min nästan sista tenta. Det enda jag har kvar sen är min j-vla statistik tenta. Men annars är jag sluttentad förevigt.


Jag räknar med ett minst godkänt på den idag. Den va lite svår framförallt med internationell beskattning som jag inte läst om men hoppet lever.. Nu är jag ledig. Hela morgondagen ska gå åt till att packa, städa och sola. Och såklart en lunch med tjejerna i skolan innan deras opponering.

Får se vad som händer ikväll. Det snackades igår om att det skulle bli drink/förfest i Kärlekslandet. Vore ju najjs. Ska köra på övertalning nu så jag får med mig Heena, Cam'lil och Vicky.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0