Århundradets film..

..såg jag ikväll. Kanske inte århundradets men himla bra va den..!
De flesta kan nog gissa vilken jag menar. Den är underbar och efterlängtad. Jag snackar om Sex and the city.
Jag lyckades få med mig J och se den. Inte alls hans typ av film och det va heelt smockat med folk på bion. Sjukt lång kö och mitt i allt la kortläsaren av. Tyyypiskt.

Jag skrattade, jag grät.. jag var berörd, jag var besviken. Allt fanns med. Hela känsloregistret.
Jag kände en kläm runt min hand när jag fick tårar i ögonen.. Så mysigt där i soffan i biomörkret.

Var lite för mycket name-dropping ibland med en massa designers.. lite ska det ju vara. Manolo.. men allt det andra kändes mest överflödigt. Men fiiint.

Gick och pratade på vägen till bilen och jag sa att jag också ville gifta mig som Carrie och Big var tänkt att göra. The Fairytale. Och J sa att jag skulle vara fin varpå jag skojade lite och sa att jag kommer att vara hemsk. Snabbt kom ett JA. Inte alls vad jag hade velat ha för svar. Visst jag vet det själv men hallåå.. betänketid. Eller låtsas tänka på det iaf. Inte bara kasta ur sig det. Morr.


Kommentarer
Helena

Betänketid...... Tyvärr har han ju rätt också ;) Haha :) Puss på dig gumman

2008-06-21 @ 22:50:55
URL: http://heenamedl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0