I en baklucka...

Igår hade jag personalfest på nya jobbet.
Åkte ut till Danvikstull och va på Boule och Berså. Va ett supermysigt undangömt ställe. När vi gick från bussen började vi undra lite. Vi gick under bron och där såg det ut att vara värsta våldtäktstunneln eller maffia-drop off med färdig grävda hål och nära till vattnet för dumpning. Men sen kom vi fram till stället som var en massa typ picnic bord under stora parasoll och boulebanor precis vid vattnet.

Fick god grillbuffé med supergoda majskolvar.. massa goda röror.. mums!! Men lite tidspress, vi skulle äta och boula på typ en timma för att hinna klart innan matchen och få platser framför Tv:n. Mitt lag sög mest.. vi blev utklassade med 11-0. Sen sprang vi in och tog platser i ladan. Va sjukt taggad inför matchen men sen tog det slut och vi tröstade oss med rosévin istället.

Sen åkte jag och en annan tjej i en baklucka på en V70 in till Fredsgatan och F12 där vi körde efterfest. Har inte märkt att det finns ett ställe där men det va sjukt mysigt. Helt utomhus med en stor stentrappa och två avsatser med varsin bar. Just igår var det gay-kväll var tydligen det varje onsdag.. Hmm undrar varför vi hamnade där liksom. Men det va kul. Efter det drog jag till J i Solna och hade "efterfest" innan taxi hem och sömn.

Kan säga att jag va sjuuukt seg på jobbet idag. Satt med en kassarapport i typ fyra timmar för att hjärnan inte riktigt ville vara med. Typiskt. Men det kändes som att det var värt det! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0