Inte fresh...

Fick ett samtal från Heena om jag skulle ut och gå. Så jag slängde på mig de enda träningskläder jag har, tjocka mjukisar och ett linne. Sen på väg ut från porten fick jag ett infall att springa och mycket riktigt. Vi sprang vår vanliga väg in till stan, sen drabbades jag av håll och halvgick och småsprang lite på vägen tillbaka.

Väckte monstret dock.. varje gång jag började gå sprang Helena om mig åt fel håll och körde några vändor och kom i kapp sen. Men avslutade springades iaf =)

Sen skulle vi in på ICA. Inte så mysigt. Vi va helt röda i ansiktena och svettiga. Kände mig inte alls fräsch. Men klarade mig iaf. Träffade Nicole och Matilda utanför kassan, inte heller så fräscht. Jag hällde i mig dricka och försökte få ner det röda till ett okej rosa.

Nu återstår bara en kall dusch! Längtar...!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0