Släkten är värst

I helgen har jag varit på släktträff... I Norrköping.
Träffat pappas kusiner och mostrar och såklart min farmor, farfar och kusiner. Stooor släkt. Vi va 31 stycken nu och då saknades typ hälften av släkten.

Det blev en massa skvaller och minnessnack. Jag mindes inget för jag va 5 sist vi hade släktträff. Men vann andra pris på tipspromenaden tack vare pappas kunskaper om gammelmormor och morfar plus att gissade nära på utslagsfrågan. Priset va ekologiskt kaffe och träbestick.

Sen till hotellet efter en tung dammsugning av lokalen. Hotellrummet va sådär.. Det stank avlopp i badrummet, tv-ljudet sprakade, duschen läckte och vi hade utsikt mot en nattklubb.. Men men helt okej frukost iaf. Plus att det fanns ju faktiskt hantlar på rummet och en tränings-dvd med Henrik Dafgård! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0