äntligen klar..

Nu är PM äntligen klart och inlämnat. Vi som va klara i så god tid och gick till skolan vid elva och skulle skriva ut det där. Men nej nej så lätt fick det ju inte vara.. Det gick inte att skriva ut fast vi gjorde fyra försök på olika datorer så ville inte Word skriva ut det. Det räknade upp till sjutton sidor sedan blev det fel och det stängdes ner. Så i ren panik fick jag springa hem och skriva ut ett exemplar som vi sedan fick kopiera upp till två till. Men vi hann bara ett först sen fick vi springa upp och lämna in ett till henne. Sen ner igen och kopiera ett till till opponenterna. Vart lite fel och sånt men nu är det i alla fall äntligen inne!

Nu ska jag läsa igenom Elins och Linas som vi fick.. Och förbereda opponeringen till på måndag. Ska bli såå skönt när det hela är klart. Men då börjar jobbet med hemtentan istället. Tja, det har ju inte vart en lugn termin, eller snarare månad. Men men.. den som lever som det så fint heter.

Men vi va i alla fall inte sämre än en annan grupp som inte ens kom dit och som inte hade skickat det till sina opponenter. Nåt plus kanske man kan få för det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0