Destination.. Hemmafest

Jag vill festa.. eller tja just nu iaf. Vet att jag inte brukar vara så på när det väl gäller. Har väl ramlat in i samboträsket som Anka prata om förut. Har väl aldrig varit så sjukt mycket för festande men nu när jag sitter med Mtv i bakgrunden och det spelas partylåtar blir jag inspirerad. Det är så kul att gå ut, piffa upp sig sjukt mycket.. Förfesta med tjejerna.. Blir alltid så roliga saker när vi är med. Sen ut. Men det typiska är ju att vi vill dansa men det alltid är sjukt fullt på golven. Blir ju sjukt avtänd då...
Saknar innan man va arton och hemmafester va the shit. Så sjukt kul. Nu är det typ inga hemmafester alls längre. Vill ha mer hemmafest!

Mer party åt folket...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0