Givande dag

Det var en otroligt givande dag idag. Va vääldigt seg imorse men jag lyckades komma upp och få i mig mitt kaffe. Sen fick vi goda Java mackor på bussen. Lite störande med den lilla skåningen bakom oss som aldrig slutade prata.. Men bara att dra på mp3n och sova lite =)

Väl i Stockholm blev det en hel del gåendes. Först upp till Deloitte vid Norra Real, sen Öhrlings på St Eriksplan och till slut SET på Mäster Samuelsgatan. Som sagt en hel dels gående. Tur att jag tog med extra skor =)
Men det va väldigt givande. Fick se hur en revisor jobbar på riktigt, testa att lösa ett case i grupp som liknade det man får på en intervju och CV skola. Plus en massa god mat och mer mackor..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0