Grattis världen

Mycket att göra imorgon.. också.
Idag har jag varit på ett två och ett halv timmars möte som resulterade i mer att göra. Och en hel kostym för bara 600kr! Weee... så billigt med kostym o skjorta.

Imorgon är det först föreläsning med Per Frankelius, sen opponeringsarbete med Charlotta. Dagen ska avslutas med en tjejfika på stan. Länge sen nu. Det är alltid lika kul när vi ska fika. Alla har olika åsikter om vart vi ska gå, brukar resultera i en fråga om Java eller Hälls. Java är så mysigt. Vi ska anlita en fotograf som ska ta bilder på alla oss fem någon gång under våren. Skulle va ganska kul att ha ett typ därifrån eftersom vi spenderat en hel del tid där. Plus att man alltid har kändisspaningen. Haha eller inte. Robinson Antoni kan ju knappast räknas som en kändis. Inte ens när han vann.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0