Lite lugnare nu

Paniken har lagt sig lite nu sen J va här och höll mig i handen och sa att allt skulle bli bra. Han övertalade mig om att alla känner som jag gör inför att lämna den här bubblan som kallas Örebro. Och alla mina vänner.. Vill absolut inte tappa kontakten med dom. Får inte hända!

Nu ska jag vara lite duktig och söka jobb så paniken går ner ännu lite mer.
Fick ett samtal från Vickan om jag ville åka på Revisionsresan på torsdag, hon skulle kolla upp om jag kunde ta hennes plats. Kan ju sprida mitt budskap då och diskret lämna ett CV. Vem vet kanske träffar den stackars nervösa killen från receptionen på Öhrlings och att han nu är fullfjädrad revisor.. Eller varför inte min gamla chef.

Men men, first things first. Nu ska jag vara lite duktig ett tag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0