Meddo-kväll...

Igår va de meddo-fest igen. Som vanligt underhöll jag mig hellre med CSI och bara flikade in i reklampauserna och efter att mitt CSI va slut. Hade redan sett det avsnittet men det va ändå bättre än Meddon.
Jag fick iaf hålla med J om att Perellis låt va bättre än Skrålas..

Enda anledningen till att jag kollar på Meddon är för Björn Gustafsson. Han är min humor-gud just nu.
Fast inget han har gjort hittills har slagit dikten i första. Men det va ju ganska nära förra veckan med Carina Berg..
Björn på SM!! My life is complete..

Kul att läsa framsidan på kvällspressen igår när det står att han får sjukt mycket brev och typ blivit Björn med hela Sverige. Sexsymbolen för alla unga..

Passar bättre i långt än kort hår..Tycker jag iaf...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0