Nygift o blåst

Nu när jag äter frukost har jag märkt att Newlyweds går på Mtv vid samma tid. Så nu har jag såklart börjat kolla på det varje morgon. Dumma Vickan som har fått mig att tycka om det. =)

Google


Jag känner mig som Jessica väldigt många gånger när jag är flamsig men framförallt när jag gör en massa Jossor och säger dumma kommentarer. Kommer fortfarande ihåg hur mycket alla skrattade när jag frågade Carro om det var knapplås på hennes diabetesapparat.. Hmm.. det lät bra i mitt huvud.



Kommentarer
vicks

haha har du oxå hittad dit.. o skippat the voice för newlyveds ;);)
tycker de allt kunde vara nya avsnitt men men.. I löööveee.. SÄger ju att vi e rätt lika när de gäller relationer o sånt. =) av samma "skrot o korn" ;) puss

2008-03-27 @ 19:26:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0