Orkester i örat

Har varit en produktiv dag för mig idag. Blev klar med min del av empirin och skrev analys, som ska kollas igenom i och för sig men ändå. Låter kanske inte så mycket med sex sidor när vi satt från tio till fyra men det kändes. Sen när Charlotta gick fick jag besök av tv-killen som flyttade på min megatunga tv som den vore av papper. Nu står den där den står, ska inte försöka mig på det där själv. Kanske va lika bra det också för han kom tillbaka typ nyss och ville låna mitt uttag igen. Vad gör man inte?! =)

Usch, imorgon ska jag upp äckligt tidigt. Bussen går halv sju (!!!) så kvart över ska vi vara på plats. Men jag tänker inte vara pigg och glad. Jag ska ha min macka och mitt kaffe och sen fortsätta min skönhetssömn i två timmar till. Hatar att gå upp tidigt.. Ingen del av mig tycker det är särskilt kul. Men men va gör man inte för karriären. Vet bara inte hur jag ska komma upp.. Kommer behöva ställa typ tre klockor för att ha en chans att komma upp. Kommer jag bara in i duschen och får i mig en kaffe och en koffeintablett blir det bättre. Det är bara att steget dit är jobbigt. Många väckarklockar har mött sitt öde på just såna mornar. Rest In Peace.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0