Så typiskt

Vart så glad när jag öppnade postfacket idag och såg att min kameraladdare hade kommit. Men den glädjen höll inte i sig så länge. När jag packade upp den ur kartongen såg jag att nätverkssladden va helt paj. Dom där mojjimängerna som ska in i väggen var trasiga. Den ena va helt böjd och den andra saknade metallgrejjen. Jobbisch. Bara att ringa och reklammera, så nu får jag vänta ännu längre på att få en ny. Hoppas att den funkar istället!! Men på plussidan så va han väldigt trevligt som jag pratade med! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0