Shopping...

Idag har jag varit på shoppingtur...
Var och kollade in den nya centret i Vällingby. K Fem helt stört namn. Stört mycket folk. Men roliga affärer.
Nu finns Lagerhaus, Mango och en massa andra här ute i f-orten. Weee!
Men det blev inte så mycket shopping för min del. Blev förste påsbärare och smakråd istället. Köpte en jättefin plånbok iaf. Passade på när det va öppningsrabatt. Blev en rejäl B.B. plånbok med fint blommänster i skinn. Eller jag trodde den var rejäl efter att ha rensat ur en massa kort blev den ändå suuuper tjock. Ooops.

Men det slutade bra. Spontan köpte en soffa! Eller tja spontan och spontan. Vi hade kollat i katalogen och så men det blev spontant där. Hihi borde komma om typ två veckor.. Sååå fin tre sits med flyttbar divandel från Stalands. Har redan tingat divanen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0