sjukt lättroad

Sitter och försöker orka mig igenom sjuuukt tråkiga engelska artiklar om olika delar av marknadsföring och marknadsföringsteorier.. Satt och läste i acrobat reader tills jag hittade den lilla roliga funktionen att den kan läsa för mig. Haha.. härlig dataröst som säger allt på engelska bara att hänga med.

Bara därför va jag ju såklart tvungen att testa att få den att läsa upp vår uppsats. Haahhah Stuart Baxter släng dig i väggen. Här kan man verkligen snacka svengelska. Sjukt kul uttal.. Som sagt är jag sjukt lättroad nu. Ska kämpa vidare och lyssna nu =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0