Telefonkö

Jag har en slappardag idag eftersom jag är klar med allt skolarbete..
Efter att ha försökt skicka in min uppgift till informatiken i två dagar har jag äntligen fått iväg den via mail.

Sen försökte jag vara duktig och säga upp min telefon och Comhem.
Telefonen va inga problem... fick först sitta och säga allt jag ville göra till Telia. Fick sitta i kö i en minut och det var klart på några minuter.

Det va mer problem med Comhem. Jag satt i telefonkö i typ en kvart för att säga upp abonemangen. Jag ställde mig i kö för abonnemangsfrågor och när jag väl kom fram stod jag i fel kö sa hon och skulle koppla om mig men jag kom ingenstans för hon la på. Aaaaaaaaaarg.
Slutade med att jag sa valde att skicka in en uppsägning via internet. Gjorde en Cam och skrev hur irriterad jag var och att jag INTE tänkte ställa mig i kö igen utan att dom fick säga upp det direkt.
Hoppas det räcker så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0