Tillbaka från IKEA Land

Efter en lång dag som började med secondhand shopping slutade på IKEA och Rusta. Köpte en massa köksgrejjor.. Men lyckades glömma decilitermått. Och köpte ett ihopfällbart diskställ men tydligen ingick inte skenan. Så det får bli en tur till IKEA igen nästa helg. Köpte och skruvade ihop en stor Malm byrå. Fin blev den! Var så stolt över att det var jag som var problemlösaren när vi råkade sätta in fel skruv. Haha!! I'm the man..

Nu är allt upplockat och inplockat i skåp. Alla mina fina fynd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0