tjejkväll med besök

Igår skulle vi förfestat på berget men det blev hos Mattias istället för vi är fr lata för att gå upp bara för att gå ner igen =) Men de var trevligt. Vi satt och pratade och skrattade när Mattias och Karl-Filip dundrade in. Eller prinsen som Jesper kallade dom. Hahah som siamesiska tvillingar dom där.

Det slutade med en lugn hemmafest istället med massa prat om allt från fek c till ftboll och slutspel. Vi hade satt vägarna mot kåren men ingen tog initiativ så då satt vi kvar och mös framåt ettiden.

Väcktes innan klockan idag av Johan som ringde och sa att han va på väg. Sen upp och fixa o trixa. Blev bra till slut iaf. Fick smakråd av Helena, lyckade övertala (va inte svårt) att dom skulle åka med mig i bilen till stan..

Nu har Ylva o Erik precis varit här och vi har suttit o pratat. Dom mest om gamla minnen från spex och örebro. Och den roliga förändringen. Kanske ska flytta tillbaka hit typiskt när vi flyttar bort men men...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0