Underbaraste

boken har blivit film. Igår såg jag den för första gången. Va och hyrde den.. Bullade upp med kuddar och popcorn. Men det var lite av en besvikelse, en massa fina och roliga saker hade tagits bort från boken. Tristan har inte längre sin syster och sin mamma.. Han går inte hela vägen dit med den söta lilla håriga krabaten. Och dom förstörde hela överraskningen med Yvaine. Men det vägdes upp av Captain Shakespeare. Såå underbart spelad.

Jag ääälskar boken. Det är min absoluta favoritbok och favoritkärlekshistoria. (hittills.. kanske man ska säga)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0