Ännu en...

Trodde det va revisorsbyrån från förra veckan som ringde nyss men nej nej. Så kul ska vi inte ha det. Istället ringde en om en annan ansökan jag skickat in. Till Mulberry. Jag hade ju fått drömmar om att sitta på kontoret och sniffa väskor men riktigt så var det inte. Det va inte ens Mulberry.. bara ett företag som sålde deras saker. Tja ja, jobb som jobb. Så jag ska på intervju där imorrn.. Inte alls tajt om tid..

Först ska jag lämna in hemtentan vid tolv, sen ta bussen kvart över tolv ner till tåget. Sen ta tåget till Sthlm och gå till intervjun.. Inte riktigt vad jag hade planerat. Har inte ens några direkta intervjukläder här. Typiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0