Fixardag

Började dagen med en skön sovmorgon. Sedan var det lunch med tjejerna på Pacos. Maten va väl sådär.
Mitt under lunchen ringde de om ett jobb jag sökte igår kväll på en pytteliten revisorsbyrå i Sthlm. Lite senare hade jag en telefonintervju med dom. Nu ringde hon tillbaka och sa att jag skulle på en personlig intervju nästa vecka med en av delägarna. Weeeee!

Sen fick jag mail av pappa att han bokat tid för besiktning. Han ville sköta den mitt i veckan så då fick han det. Så nu har jag ringt runt och fixat allt inför flytten. Avslutat försäkring, el och telefon. Nu är det bara småplock och själva flytten kvar.
Kan inte riktigt fatta det. Om bara tre veckor kommer jag att ha lämnat Örebro.
Lämnat hela studietiden bakom mig.. Kommer sakna alla mina vänner jag har fått under de här tre åren. Och jag kommer sakna min lägenhet och staden.


Kommentarer
Helena

Kommer sakna dig med vännen! Men, och detta är inget litet men, du kommer ju iaf ha mig kvar här och hälsa på plus att du har lovat Sofia att springa vårruset nästa år här i Örebro igen ;)



Vi ska ju ta våra promenader med mobilerna också ;) Kommer kännas som du är kvar i Öret ska du se :P

2008-05-16 @ 18:18:34
URL: http://heenamedl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0