Anställningsintervju?

Nej just det, det var ju bara ett annons svar.

Jag tänkte att jag skulle försöka komma igång med min träning igen genom att börja rida igen. Började kolla runt bland annonserna och hittade två som lät intressanta. En som var mitt i stan och en ute hos mig.


Men det känns ju lite som att svara på en platsannons när man hör av sig. Fast nu ska man även rabbla vikt och längd. Säga vad man gjort tidigare, vilka placeringar jag gjort, vilka nivåer jag tränat på. Helt stört.

Plus att jag bara fått svar från en, om att hon skulle höra av sig igen om det va aktuellt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0