Hatar morgonen

Morgonstund har inte guld i mund.
Fy vad jobbigt det var att komma upp imorse. Låg och myste lite med Rosie innan jag tvingade in mig själv i duschen. Nu är jag så sjukt trött. Och det kommer bara att bli värre imorgon.

Ikväll ska vi nämligen på "konsert", filmmusikern från filmen Once ska spela på Berns. Men det börjar inte förrän vid nio så det blir en sen kväll. Men trevlig. Ska börja med liten fördrink någonstans, kanske vid Kungsan och sen musiken. Som är så bra.
Källa: http://www.intersectcommunity.com

Längtar till helg.. längtar till sovmorgon!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0