Kvällen med Det

Igår var det dags för ännu en överraskning.
Vi åkte hem till mams och paps för att hämta Rosie och äta lite middag. Jag blev lite sen trodde jag när jag gick från jobbet men efter att ha halvsprungit ner för Upplandsgatan. Men vi kom i tid i alla fall. Sen kom nyheten... hehe inte så ny kanske men ändå. Och reaktionen va iaf bättre än vissa andras.. Och ett lååångt samtal bröt ut. Vi skulle bara stanna en liten stund men kom hem vid nio tiden. Med en gosig Rosie. Som jag har saknat henne!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0