Fått en linje

En härligare lördag får man nog leta efter...

Började dagen med en mysig frukost innan jag åkte ut till stallet. Red i 1 timme i den underbara vårsolen. Njöt för fulla muggar. Sen hem och duscha för att åka och shoppa lite med älskling.

Synd bara att jag blev lurad sen. Han blev inkallad till fotboll i solen så jag stannade hemma på balkongen och solade. Men sen fick jag veta att det fanns en supporterklubb. Han missade att tjejerna var med. Tja ja. Fick iaf en massa sol och egen tid med min kaffekopp.

Kvällen spenderades med bara vi och gos. Åt gott och sen filmkväll i sängen. Kan inte bli mycket mysigare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0