Sol över Råsunda

Så tråkigt att vakna igår.

När jag var klar att åka kollade vi ut och märkte att det regnade. Inte så mysigt, framförallt inte för att jag skulle ut och rida utomhus. Men som tur är upphörde det när jag var klar i stallet så jag kunde rida en mysig tur i skogen.

På eftermiddagen begav vi oss till Sumpan för en gemensam promenad till Råsunda. Där vankades det premiär match. Van som jag är tog jag med en filt och blev genast populär. Haha. Det gick åt mycket kaffe när det blåste kallt.

Va ganska kul vid uppsjungningen innan matchen, när texten kom till solen över Råsunda kom solen fram för en millisekund. Sen var det grått och kallt i hela första delen. Men i andra kom solen fram lite och gosse så skönt det blev. Frös inte så mycket ändå men mina stackars tår var stelfrusna i tygskorna. Blev en varm skön dusch hemma sen och ner i mjukisar och under en filt. Där satt jag och mös med mina älsklingar framför Gossip.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0