All we need is love

I helgen gifter sig Caro och Erik.
De är världens gulligaste par. När vi hade överraskningsmiddagen för dem började de båda gråta när de såg oss och varandra sen grät de vid varje tal. Inte konstigt, det var väldigt fina tal.

Hade så gärna velat se henne i sin vackra klänning. Har varit så skönt att ha en kompis som också är mitt uppe i planerandet och kunna bolla idéer med. Även om hennes bröllop är lite udda från mitt, de ska ha ett dubbelbröllop med hans syster i Jämtland. De skickade ett så gulligt kort till oss innan vårt bröllop så nu måste jag hitta något som är minst lika bra. Sen blir det en massa goss när hon kommer tillbaka hem. Ska kolla på varandras bilder och bara njuta av married life!

Kan inte fatta det ibland men varje gång jag ser på min make fylls jag av en sån glädje att han är min nu och förevigt. Finns inget bättre än att somna i hans armar. Sen när jag vaknar mitt i natten kryper jag nära eller ger en liten puff så kommer en arm och håller om mig igen. Kärlek, det är vad mitt hjärta är fyllt av. Allt som behövs nu är en liten Gos för att vår familj ska bli komplett.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0