Äntligen december

Nu är det äntligen december. Men var är snön, var är min julkänsla?

Överallt ser jag julbelysning men den är inte lika mysig utan att det är snö på marken som knarrar när jag går eller som ligger på grenarna. Det mysigast jag vet är att sitta inne med en kopp te och titta på snön som sakta singlar ner eller varför inte gå ut och möta snön som kommer ner. Finns inget bättre än att ta en snöpromenad.

Men var är den? Jag börjar tvivla lite eftersom det inte ens har gått under nollgrader än. Jag hoppas men jag tvivlar, tyvärr.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0