Klappjakt...

Jag tror jag är klar med alla julklappar nu. Tog två dagar på stan efter jobbet. Det var helt sjukt mycket folk. I tisdags gick jag till Gallerian och skulle shoppa loss hade jag tänkt. Gick in på BR Leksaker för att köpa pussel till mormor och morfar och kön var minst 15 meter lång. Helt sjukt. Tur för mig att någon hittade en ledig kassa. Puh annars hade jag nog fortfarande stått där idag.

Det enda jag har kvar nu är att jag måste byta en klapp vi köpt till Andreas. Visade sig att mamma köpte en likadan så nu ska vi byta den mot något annat. Så det blir att åka till Kista Galleria imorgon ändå. Hade hoppats på att slippa men måste ändå dit och köpa julklappar till Johans föräldrar. Men Johan är jag helt klar till.

I år blir det bara "bra-ha-saker". Sådana saker som han vill ha men som han aldrig skulle köpa själv. T. ex. passade jag på att köpa ett fint svarta paraply med trähandtag på Suits and Shirts igår. Johan hade ju lyckats tappa bort sitt på fyllan. Var lite svårt att slå in så jag hängde bara lite presentsnöre på så fick han det imorse.

Jag är den sämsta på att ge bort saker. Jag vill så gärna se minen på den som får det så jag vill ge det nu, nu, NU. Johan har därför redan fått två paket. Ett paraply och Newtons vagga. Såg den i en annons och tänkte att alla mäktiga män har en sån på sitt kontor. Haha. Det är i alla fall ett roligt tidsfördriv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0