Sista fikan

Igår hade vi årets sista fika.

Det firades självklart med bubbel. Och så lite glögg och goda ostar till det. Helt underbart. Men det känns lite jobbigt att 2009 snart är slut. Det känns som om det här året bara försvann men ändå så har det hunnit hänt så himla mycket. Nu är både jag och Carolina fruar. Och Ankie är på väg. Är så kul att se henne planera sitt bröllop. Hoppas, hoppas, hoppas på Santorini! :)

Vi försökte få till vår resa igår men det var alltid nån surpuppig kille som var negativ till varje resmål. Och Ryanair hade ändrat flygtiderna till kvällsflyg istället för morgon så nu passade inte Dublin längre. Så alternativet är nu Köpenhamn, London eller Barcelona. Inte helt fel alternativ eller hur? Men så ska sur Peter säga nej till Köpenhamn och sur Ted säga nej till London.

Efter att alla var så himla negativa började vi spåna på sommarresa istället. Jag, Sophie och Ankie har fått ett varsitt land och så ska vi hitta en villa att hyra för minst 10 personer. Kommer bli så grymt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0