Desperat och koffein

Är så sjukt trött, andra morgonen i rad.

Vi snoozade nog i en halvtimme typ, men det var så skönt. Sen fick jag plåga mig ur sängen och börja göra mig iordning.

Så idag var det hög tid för något jag inte använt sen Öret. Jag snackar koffeintabletter. Ibland hände det att vi tog såna, typ på tenta dagar när vi skulle ut på kvällen och sånt. Gav mig en liten nostalgitripp.

Även helt tanken på att vi inte längre kan ha Desperate kvällar. Det var så mysigt att träffas varje tisdag hemma hos någon och kolla ihop och sen gå hem. Nu får jag titta själv, eller om jag får sällskap i soffan av en totalt ointresserad pojkvän som kollar på hockey eller nåt annat trist medan.

SAKNAR!


Kommentarer
Helena

Haha, jag gillade verkligen Johans förslag här haha. Ska han och Mattias prata i telefon när de kollar på fotboll då eller? :P (Inte för att det är samma sak men ändå..)

2009-02-26 @ 20:13:38
URL: http://heenamedl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0