Hur klarar de sig?

Har gått hemma i två dagar och har kommit att tänka på lite saker

1. Jag kommer aldrig att bli hemmafru alt. hemmamamma.
2. Det är såå tråkigt att vara hemma själv
3. Mina gamla uttorkade grannar hade ett mer aktivt liv än jag

Jag fattar verkligen inte hur hemmafruar klarar dagen. Och då menar jag inte Desperate Housewives, hade jag drinkkvällar, fikor och skvallertajm inklämt i dagarna skulle jag också klara av det. Men hur klarar sig normala hemmafruar. De som spenderar hela dagarna med att städa, laga mat och vänta på barnen.

Jag skulle gå under av tristess. Spenderade hela kvällen igår med att sukta efter uppmärksamhet och gos.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0