Möte med arrangör

Igår var vi på möte på Sundby Gård, dvs där festen kommer att hållas.

Vi fick en massa beröm för att vi var så förberedda. Tog helt på mig det, jag och alla mina listor. Bara till det här mötet hade vi (läs jag) skrivit fyra listor. En med saker vi ska ta upp, en med smaker vi kan tänka oss på tårtan, en med vad som ska stå i programmet och en med vad vi behöver ordna.

Vi fick en hel massa bra tips på vad vi borde tänka på så det var riktigt skönt. Sen fick vi en riktig genomgång av kvällen. Vi bestämde meny och tårta. Känns så skönt med en sak mindre just nu.

Nästa möte blir dagen innan (!!) med Andy Pandy. Nervöst, ja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0