Pressies


Ikväll ska jag ut och shoppa lite till min älskling. Eftersom han ger mig middag och myspys på hotell i helgen tänkte jag ge honom lite pressies. Kom på vad jag ska ge när vi åkte in tillsammans i morse så ska ta mig en tur längs Drottninggatan på vägen hem. Och kanske stannar på Mixage när jag ändå går förbi. Vill ha nya skor!

Först hade jag tänkt ge honom biljetter till Sverige-Danmark matchen i juni. Men min älskling är verkligen inte bra på att fixa biljetter. Han fick inga till Bruce medan jag lyckades med 12 stycken. Men nu eftersom jag var sjuk och sov typ igenom när de släpptes fick han i uppdrag att fixa det själv mot att jag betalde men det gick inte vägen. Hade ju varit riktigt kul att gå på landslagsfotboll.


Kommentarer
c a s p e l i h n a

Gillar du smoothies?

Har du något bra recept på en god smoothies isåfall??

Jag vill gärna höra om dina smoothiesupplevelser! ;0)

2009-02-12 @ 09:16:28
URL: http://caspelihna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0