Rustad för vår

Igår fick jag ett nytt paket från HM. Det var kläderna jag valt att byta första leveransen mot.

Så nu har jag äntligen min underbart fina sekreterar kjol, ett par apsnygga shorts och en rosa cardigan. Kan knappt vänta på nästa leverans. Då kommer min fina skjortklänning, en marinblå väst och vita tygskor.

Sen är jag rustad för vår.

Nu måste jag bara hitta en bikini.
Försökte få hjälp från flera håll när jag beställde en bikini från HM. Jag tog bilder och skickade till Nahal och Helena. Men fick lite olika svar. Nahal sa att jag skulle få platta bröst och fyrkantig kropp och vips så var bikinin nerpackad i påsen. Sen kom sms från Helena att den var jättesnygg och satt bra. Tja ja den åkte tillbaka. Tänkte ge mig ut i affärerna sen och leta runt lite. Någon som vill gå med?


Kommentarer
Helena

Så min röst stod inte så högt haha :P



Jag följer gärna med på en shoppingrunda :)

2009-02-26 @ 20:10:43
URL: http://heenamedl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0