Flödande tårar

Men filmen då, jo den var fantastisk.

Jag tyckte den var lite seg i början när han var gammal. Det tog ett tag innan han blev "sig själv". Men den var så vacker och det tog tag i magen ibland. Ögonen tårades upp ett flertal gånger. Och mot slutet kunde jag inte hålla dom längre utan fick torka mina ögon lite.

Var iaf inte värre än hon bredvid mig som satt med en näsduk genom hela filmen och som mot slutet riktigt snörvlade. Hennes pojkvän fick lägga armen runt henne för att lugna henne.

Men den var underbar och känslosam. Även fast jag inte kan leva mig in i deras liv kan jag tänka mig hur det känns att älska någon vars liv är en tickande klocka. Se åldernoja up-close. För att inte tala om känslan av Katrina som rasade utanför fönstrena.

Sen var det så roliga inslag, till en början skrattade ett fåtal men efter ett tag skrattade hela biosalongen i kör. Riktigt kul.

Alla måste se The curious case of Benjamin Button.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0