Nedräkning

Snart ska mitt så kallade nya liv börja.
Det livet innebär mindre eller inget socker, jag satsar på mindre. Måste gå ner lite inför sommaren.

Känns rätt skönt att äntligen ha ett riktigt mål med beach 2009. Jag har inte riktigt uppnått mitt beach mål sen 1999 men nu har jag inget val. Klänningen är köpt och jag ska i den. Den satt perfekt från början men att det ändå inte skulle skada att minska magen med någon cm.

Efter det kom ett halvår av det är lååångt kvar tills nu när det faktiskt bara är sju månader kvar.


Kommentarer
Helena

I ditt nya liv fanns tydligen ingen tid att berätta för mig vad som händer ;)



Ser fram emot psykolog-tiden som planerats in i helgen haha :)

2009-01-20 @ 18:42:09
URL: http://heenamedl.blogspot.com
Helena

I ditt nya liv fanns tydligen ingen tid att berätta för mig vad som händer ;)



Ser fram emot psykolog-tiden som planerats in i helgen haha :)

2009-01-20 @ 18:43:07
URL: http://heenamedl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0