Min guide i djungeln

Min underbara vän Nanna ställde upp och hjälpte mig i underklädesdjungeln.

Jag skulle hitta en rak vit BH utan axelband, ett par snygga matchande trosor, strumpebandshållare i vitt och vita stay-ups. Det var svårare än det verkar.

På Lindex hittade vi BH och trosor i vitt men inget annat så vi gick över gatan till Åhlens. Där hittade vi himmelriket. Ingen av oss hade någonsin varit högst upp i huset. Men hela övervåningen var avsatt till underkläder och badkläder. Blev en liten wow-känsla. Det fanns underbara provrum däruppe. Inredda med mysig matta, en liten soffa, sjukt bra ljus och en telefon så man kunde ringa en säljare för att få en ny storlek.

Där hittade vi strumpebandshållare men i benvitt. Bestämde att prova ändå eftersom vi hade med de redan inköpta. Fick liten nojja att kanske skulle ha köpt allt i benvitt men det funkade ändå.

Efter all shopping tog vi en god thaimiddag med en massa mumsiga räkchips och misosoppa. Mums!!

Tack gullet! Du gjorde min dag.



Kommentarer
Nahal

Anytime luv, anytime :)

2009-07-07 @ 22:46:30
URL: http://www.autumnfrost.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0