Vilken underbar helg

I lördags åkte jag ut till landet och passade på att inta en solstol några timmar. Åkte ut med båten en sväng och njöt av sommaren. Efter en halvdag hos dom åkte jag vidare till mina chefers landställe några mil bort.

Det var det mest underbara landställe jag någonsin sett. Det var som att det var taget rakt ur Elle Interiör. Allt var så fräscht och snyggt på insidan och på utsidan såg det ut som vilka små lador som helst. Ja tack, vill ha!

Vi ungdomar intog poolområdet och har legat där och vändstekts hela dagen igår. Det kändes lite konstigt att bli uppassad av sin chef. Men ändå härligt. En riktigt minisemester. Poolside och sangria.

Vi var sju stycken som åkte ut och bodde över, man kan ju lugnt säga att jag har de bästa kollegorna i världen. Vi satt uppe till tre på natten och pratade, skrattade och drack en massa vin. Nu ska vi i festkommitén komma på ett nytt tillfälle så vi får åka tillbaka. Längtar redan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0