Ensam och övergiven

Idag åker min älskling bort. Han kommer för sig tillbaka på onsdag kväll men vill inte att han ska åka. Blir så ensamt i soffan och sängen. Får nog låta Rosie sova hos mig så jag har någon att gosa med. Som tur är åker han tillsammans med Ted så jag och Anki får lite ensamtid men också lite mer tid att umgås utan en massa fotbollsspel.

Vi va hemma hos dom igår och firade Teds födelsedag. Åt supergod daimkladdkaka och fikade med alla. Sen blev det såklart fotbollsspel. Det roliga va att killarna satte sig framför oss så att vi inte ens kunde se TV:n längre. Istället satt vi och diskuterade om vi skulle bli landslagsmassörer. Tänk att ta hand om alla snygga killarna och deras skadade ljumskar. Hehe.

Tycker svenska landslaget också ska spela med tajta tröjor precis som Portugal. Men kanske inte lika tajta som Ronaldos, hans tröja va typ lika stor som min Bryggan tröja. Dvs juniorstorlek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0