He's all That

Igår fick jag celebert besök. Min älskling ringde och sa att han var klar med sina seminarier så han kom upp till mitt jobb. Helt plötsligt stod en snygging i kostym på gården. Kunde inte låta bli att le när jag gick över gården till honom. Det gjorde verkligen min dag. Efter det satt jag och log för mig själv hela eftermiddagen.

Nu ska vi börja med månadsluncher, ska träffas här på Odenplan eller i Gamla stan en gång i månaden och mysluncha ihop. Vi brukade göra det innan jag började jobba heltid. Men nu så. Ska bli så mysigt, längtar redan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0