Inte som planerat

Det blev en mer annorlunda fredag kväll än vad jag planerat.

Johan, Ted och Robban satt och hade after-work på Duvel så jag stannade förbi. Efter ett tag började Ted prata med en liten flicka som satt och gömde sig på golvet. Efter en stund slutade det med att alla vi satt barnvakt.

Jag hade en åtta åring i knät medan Robbans jobbarkompis hade en sexåring. Men det var roligt. Fast det tyckte inte alla, David var inte alls nöjd med sällskapet.

Efter att sagt hej då åkte vi alla hem till Robban. Beställde super god pizza och spelade dart och lyssnade på musik. Sen satt jag med Marie och kollade igenom HM, HM Home och La Redoute katalogerna. Kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0