Lönelördag

Lördagen var så mysig.

Vaknade vi sju och låg vaken i typ två timmar. Sen upp, äta frukost och städa. Åka och storhandla på Ica Maxi. Det var ju inte alls proppat med folk. Jobbisch. Men fick prinsesstårta där pga Victorias bröllop. Tack Vickan!

På kvällen var det fördrink hos Anki och Ted, sen ner och äta tapas. Så gott. Tretton rätter för 170 kr.

Tillbaka till lägenheten för lite filmspel och en massa mys framför öppna spisen. Helt plötsligt var klockan två på natten, utan förvarning. Då vet man att det är en lyckad kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0