Majsigt

I lördags lyckades jag dra ut Johan på Ikea. Det var så mysigt att gå runt där fast det var apmycket folk. Men vi hittade oss ett fint överkast och efter mycket debatt om färgen orkade han inte mer så jag fick min vilja igenom. Haha. Nä, men vi diskuterade om det skulle bli ett lila eller ett brunt. Jag ville inte ha lila för att väggarna är lila och vill inte ha för mycket. Nu är sängen jättefin, och ser så mycket större ut.

På kvällen skulle vi gå på bio och se Män som hatar kvinnor men fick ändrade planer. Så istället åkte vi hem till Ted o Anki och drack bubbel framför melodifestivalen. Sen droppade det in fler och fler människor. Var kul att se alla igen, även fast det typ bara var en vecka sen. Ser fram emot veckofikan på onsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0