ParaNoja

Igår när jag skulle betala i affären upptäckte jag att min plånbok var borta. Först blev jag mest förvånad och tyckte det var rätt pinsamt. Fick ställa mig och vänta in Johan som kunde komma och betala. Sen hem och paniken spred sig och blev en knut i magen. Började gå igenom i huvudet vad jag hade gjort under dagen. När jag hade haft plånboken sist. Slutade med att jag låg och vände och vred på mig hela natten och hade en konstant knut i magen.

Imorse fick jag sällskap av Johan till jobbet. Och där låg den, min underbara fina plånbok. Tur för mig. Gjorde listor i huvudet på vad jag skulle behöva spärra om den inte skulle ligga där. Men nu är knuten mindre, nästan borta. Puuh



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0