Så svårt att välja

Försökte bestämma vart vi ska åka. Det börjar bli lite tajt om tid för att rummen börjar ta slut.

Men nu har vi kommit ner till ett hotell på varje ö. Sen är frågan bara vilken ö.

Mauritius eller Maldiverna. Jag vet, värsta lyxproblemet. Försökte leta reserecensioner igår om de båda. Och alla säger ju olika. Vissa säger att Mauritius är mer hotellkomplex och Maldiverna mer bungalows, vissa säger att Maldiverna kan bli trist och enformigt och vissa tvärtom. Svårt.

När jag var liten såg jag något program med en dront i och sedan dess har Mauritius varit mitt drömresemål, men Maldiverna har ju en tidsgräns... Baaah. Vet inte vilket jag ska välja. Försökte till och med att låta Rosie välja. Vi höll fram två händer med ett plåster och en pappersbit i för att kunna välja. Haha. desperat ja visst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0