Utryckning

Igår ringde Karro mig och var helt nere. Hennes psykopojkvän hade kastat ut henne ur huset och tagit hennes nycklar och adopterat bort deras hundar. Som sagt psyko!!

Om man hela tiden mentalt trycker ner sin flickvän och kallar henne för ful och horig är man inte normal. Kan inte vara. Sen undrar han varför de inte har sex längre, hmm jag undrar. Så glad att det äntligen är slut mellan dem. Har gått och väntat på det. Inte att det skulle bli såhär men bättre slut än att fortsätta med mentalmisshandel.

Så igår åkte jag iltransport hem till henne för lite tröst och sällskap. Sen skiljdes vi åt när hon skulle ut och få hämta lite saker ur huset. Ska nog åka ut igen i veckan. Ta hand om min gums.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0