Veckans bästa

Igår hade vi tjejer veckofika.

Det är en av de aktiviteter jag verkligen ser fram emot. Idag testade vi Café Mineur i Gamla Stan. Super mysigt cafe i en källare. Åt en super god baugette med god chai latte. Sen blev det en massa catch-up efter allas resor. Och sen lite prat om planerade resor. Blir så avundsjuk, vill också resa. Alla pratade om sina resor till Goa, Vietnam, Brasilien och Australien. Och den enda resan jag har framför mig just nu är till Småland. Inte ritkigt samma sak.

Sen skulle vi alla gå och hämta våra pojkar som satt och drack den obligatoriska ölen efter träningen. Men min älskling var inte där. Så det blev en snabbvisit med kramkalas sen till tunnelbanan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0