Ett år närmare 25års kris

Grattis till mig idag.

Fick ett lite roligt uppvaknande, drömde in i det sista och lyckades därför få in alarmet i drömmen. Sen började Johan sjunga i mitt öra. Efter att ha lyckats avbryta honom två gånger gav han upp men körde klart efter lite övertalning. Hade hoppats på frukost på sängen men fick bara som svar att då var jag tvungen att ta sovmorgon och somna om.


Fick frukost på bordet istället. Nästan lika bra. Plus att jag fick löfte om att han ska följa med mig till sängen oavsett när jag vill sova ikväll. Dumma hockeyn höll mig vaken även efter att jag gått och lagt mig.

Kan knappt vänta till söndag när det är dags för födelsedagsfika och myspys med familjen. Vill ha presenter NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0